15 de octubre de 2007

Fervenza de Auga Caída ou A Mexadoira


Cascadas Gallegas, Quintasfotografia.es


Cascada situada en la parroquia de Caión perteneciente al ayuntamiento de Mañón. El río Seixo salva un desnivel de 50 metros en su desembocadura en el Sor formando esta preciosa cascada.

¿Como llegar?
Al salto se accede desde la carretera que va de As Pontes a Ortigueira cogemos un desvío a mano derecha que indica Mañon y seguimos por esa carretera hasta el desvío que indica Auga Caida, después seguimos por esa pista hasta alcanzar el mirador del mismo nombre. Se puede descender a su base por un camino que parte del aparcamiento. Es de facil acceso.


Un enlace a wikiloc para todo el que desee dar un pequeño paseo por la zona:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=851064

1 comentario:

ubaldinho dijo...

Moi boas Miguel!!!
Unha marabilla atopar alguén que se dedique a colleitar as milleiras de fervenzas que temos no país. Eu tamñen che son bastante afeccionado de achegarme a eses paraxes, normalmente agochados da civilización.
Bueno, eu son Ubaldo, agora traballo nun diario dixital da Costa da Morte, o Que pasa na Costa, e temos unha sección de recunhos na que procuro amosar todas as fervenzas da zona, com esta: http://quepasanacosta.com/content/view/1662/26/, a Poza da Forca, bota un ollo que hai varias. Teño un libro que publicou a nosa terra que se chama precisamente Augas Caídas que está moi ben.
Se queres coller calquera cousa das fervenzas que temos postas, adiante sen problema, que aquí do que se trata é que a xente coñeza tosdos os tesouros que temos.
Eu estou en info@quepasanacosta.com, para o que queiras. Un pracer!!!